Příběh o hře Magic
8. 3. 2010
![]() nekonečné vědění, či třeba sladká svoboda. Závisí jen na tvém rozhodnutí, které z pěti barev v klání použiješ a jaká kouzla sešleš. Podle toho si totiž upravíš svůj hrací balíček. Vedle zemí (land), z nichž budeš čerpat svou sílu, do něj dáš karty kouzel: Bytosti (creature) za tebe věrně bojují až do roztrhání těla. Stačí tvůj jediný pokyn a budou útočit (attack) nebo bránit (block). Čáry a zaklínadla (sorcery, instant) jednorázově ovlivní dění. Karta je pak odložena do „hrobu“ (graveyard). Zakletí (enchantement) a artefakty (artifact) zůstávají ve hře a ovlivňují ji ku prospěchu svého sesilatele. Konečně planeswalker je, podobně jako ty, mocný čaroděj. Ano, i takoví jsou ochotni pro tebe bojovat. Je vás ale málo a každý má své zájmy. Nezáleží, zda je protivníkem osmiletý kluk nebo vetchý kmet. Cíl je stejný: Připrav jej o jeho dvacet životů (life) a vyhraj. Bavit se budeš královsky. |

nekonečné vědění, či třeba sladká svoboda. Závisí jen na tvém rozhodnutí, které z pěti barev v klání použiješ a jaká kouzla sešleš. Podle toho si totiž upravíš svůj hrací balíček. Vedle zemí (land), z nichž budeš čerpat svou sílu, do něj dáš karty kouzel: